وقتی ایرنا در حد یک وبلاگ می شود:ذره بین ایرنا بر روی اصولگرایان مجلس:خنده تابش با حسینیان و بادامچیان سوژه  مهم ایرنا می شود


یزدفردا :خبرگزاری جمهوری اسلامی   امروز اقدام به انتشار یک حاشیه از محلس نمود که در  حد مطرح شدن دروبلاک خبر نگار ر ا هم نداشت و این خبر به لبخند و خندیدن های تابش  و علیخانی از جناح اصلاح طلبان با روح الله حسینیان و بادامچیان  از جناح اصولگرایان داشت.


و البته یزدی ها خوشحال نشوند که نماینده استانشانم آنقدر مهم شده که راه رفتنش در مجلس  را خبرگزاری رسمی دولت گزارش می نماید و مطمئن باشند تا قبل از حوادث اخیر اگر جناب تابش در وسط مجلس خاک می غلطیدند  یا خودزنی هم می گکردند در هیچ خبر حاشیه ای از خبرگزاری ایرنا خبری در این رابطه نمی دیدید و الان هم به لطف مورد غضب بودن اطولگرایان منتقد ایشون شدن مهم !!!!

و انتشار این خبر تنها زنگ خطری برای اطولگرایان مجلس خواهد بود که بعد از حوادث اخیر ذره بین خبرگزاری جوانفکر آب خوردنشان را نیز منتشر خواهد کرد و باید مواظب رفتار خود باشند و دیدار با دو نماینده ا صلاح طلب  به همراه خنده های مکرر خود   نشان از توطئه اصولگرایان دارد .


و البته حسینیان و بادامچیان کمترین واکنش های علنی را در حوادث اخیر داشته اند و اگر آقای توکلی جرائت دارد برای یک لحظه نگاه به آقای تابش کند تا حاشیه ای از چشم و ابروهای ردوبدل شده این دو نماینده  را در ایرنا به نظاره بنشینیم .


حال شاید دوست خبرنگاریزدفردا توهم زده باشد شما خبر را ببینید و قضاوت نمایید .



حاشيه امروز مجلس/

خوش و بش روح الله حسينيان با تابش و عليخاني

تهران - يكي از حاشيه‌هاي جذاب جلسه علني امروز سه‌شنبه مجلس براي خبرنگاران گفت‌وگو و خوش و بش روح‌الله حسينيان رييس فراكسيون انقلاب اسلامي با محمدرضا تابش دبير كل فراكسيون اقليت و قدرت‌الله عليخاني عضو ديگر اين فراكسيون بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، محمدرضا تابش دبير كل فراكسيون اقليت مجلس براي مدت زماني به كنار ميز روح‌الله حسينيان رييس فراكسيون انقلاب اسلامي رفت و اين دو دقايق زيادي با يكديگر گفت‌وگو كردند و در اين ميان گاهي لبخند ميان اين دو رد و بدل مي‌شد.

پس از رفتن محمدرضا تابش از كنار روح‌الله حسينيان، قدرت‌الله عليخاني به نزد حسينيان رفت و آن دو نيز مدتي با يكديگر گفت‌وگو كردند.

همچنين محمدرضا تابش دقايقي با اسدالله بادامچيان عضو حزب موتلفه اسلامي و نماينده مردم تهران در مجلس گفت‌وگو كرد كه پس از اين گفت‌وگو، بادامچيان به نزد حسينيان رفت و آن دو نيز دقايقي را با يكديگر به گفت‌وگو پرداختند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا